4 tips kantoor kosten te besparen

Kantoorbenodigdheden lijken misschien een kleine kostenpost in vergelijking met de andere kosten van zakendoen, zoals apparatuur of salarissen van werknemers. Na verloop van tijd kunnen de kosten van kantoorbenodigdheden echter oplopen, vooral omdat uw bedrijf in omvang toeneemt.

Volgens een onderzoek van United Stationers besteden bedrijven $ 186 tot $ 544 aan kantoorbenodigdheden per medewerker per jaar, afhankelijk van de grootte van het bedrijf. Ongeacht de omvang van uw bedrijf, het verminderen van onnodige uitgaven zal uw activiteiten helpen stroomlijnen en uw bedrijfsresultaten verbeteren.

Hier zijn 4 manieren om geld te besparen op kantoorbenodigdheden.

 

  1. Koop merkloze producten

In plaats van merkbenodigdheden te kopen, overweeg dan het gebruik van merkloze producten, met name voor kantoorbenodigdheden zoals plakbriefjes, mappen en nietjes waarbij een verschil in de kwaliteit van de producten niet veel gevolgen zal hebben.

 

  1. Winkel online

Bezoek de websites van leveranciers van kantoorbenodigdheden die uw regio bedienen en vergelijk prijzen met items die u vaak koopt, met name op grote items zoals printerinkt of toner van een fotokopieerapparaat. U moet ook rekening houden met leveranciers die alleen online verkopen; door niet de kosten hebben om fysieke winkels te onderhouden, kunnen hun prijzen lager zijn dan die van leveranciers die zowel fysieke als online winkels hebben.

 

  1. Gratis levering

Veel leveranciers van kantoorbenodigdheden bieden gratis verzending met een minimumorderbedrag van $ 45 tot $ 150. Koop massa in om te profiteren van de gratis levering. Als u echter voor de eerste keer online bestelt bij de leverancier, neemt u contact op met de leverancier om te controleren of er geen extra kosten zijn, zoals brandstoftoeslagen of andere kosten.

 

  1. Denk goed na over investeringen

Wanneer u grote veranderingen voor uw bedrijf in gedacht heeft, overweeg eerst alle opties en vergelijk ze. Neem bijvoorbeeld het overstappen op digitaal werken, het zal u geld kosten om in de apparatuur te investeren. Maar in de toekomst kan het veel voordelen voor het bedrijf geven. Ook het voorbeeld van smart buildings geeft duidelijk aan hoe een grote investering kan leiden tot een voordelige toekomst.

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *